April 30, 2011

baju bundle

Assalamualaikum..

bosan2 blaja,,blogwalking sebentar and jumpe zackzukhairi pny belog...isi blog die best..
macam2 cite ade...den dok golak jo....den pon oghang nogori jgk..jgn memain.
ok..tiap2 mlm,aku akan ditemani swater hijau...sweater ni beso and cutting cam pompuan,tu pasal la abg tolak kat aku..x tau la kene bayar ke x..swater tu dari bundle..lawa..brand polo..x bleh blaaa..
kire halal jela bang...heheh..misi lps ni igt nak kumpul sweater memacam kaler..suke nengok memacam kaler kat kedai tu..tp x bli kerna bgi aku..baju yg harge rm30 ke atasaku da kire mahal..sbb tula aku layan baju bundle..aku dibesarkan dgn baju2 bundle oleh ayah ngan abang aku..sebelom2 ni baju tshirt aku sumenye bundle..haha..selesa lak tu..x rugi a beli,selai baru 3-5 hengget,,kasut kulit aku mase mule2 masok f4 dulu pon bundle,,10 hengget je..tahan la setahun gak..aku tgk budak2lain nye kasut memanjang je tukar..nak je aku cakap kat diarog,'bli a kasot kat kedai bundle..tahan lama'..tp apakan daya,,dorg anggap bundle low class pny baju..lantak la korg nak anggap ape..bundle tetap dihati..tp kan masalahnye,bundle ni byk baju laki2..aku nak cari suar jean yg best pun cam x jmpe..last2 ayah gak yg carikan..dptla yg berkenan 2 helai..adela ayah aku bli nak dekat 7 helai,tp 2 tu je yg melekat di hati..cewahh..slaloo pikir nak bli suar sndiri tanpe mngharapkan bantuan ayah aku utk beli,,tp x terbeli smpi ke skang..malas nak masok fitting room..org kalo da pemalas ,buat ape pun malas,,tp makan x malas ek..on je kalau orang ajak..hahah..solat pun x bole malas2 kot..da besa da..bole kawin dah..kawin tu adela angan2 9 tahun akan datang..lambat lagi ye..sape2 yang ade suggestion kdai bundle best,,bolela bgtw..rajin2,aku ajak abg pegi..tu pun kalau die nak bawak la adek die ni kan..

2 comments:

  1. kat PD ade 1 kedai bundle..
    nme dia baden baden bundle..
    dtg la umh aku.. nnt aku bw ko shopping kat situ..

    *follow la blog aku.. :p

    ReplyDelete
  2. ohoh..kedai besar tue ek..lalu je tp x pegi..

    ReplyDelete