April 12, 2011

sy da penat...

assalamualaikum..

arini tetibe rase nak apdet dgn cepat...
dgn velocity 100km/hr ++..

sebenarnye,,drpd sekola dlu smpi skarang..sy penat da buat aktiviti yg same time blaja..antaranya..:

  1. tido dalam kelas ms cekgu tgh syok mengajar..
  2. x siap keje sekola aka tutorial..last minute baru buat.. konon bole pandai la blaja last minute ..xde maknenye..
  3. tgk kawan kluar ngan 'spesel "diorg...siap aku gak la yg slaloo teman..huuu..bosan tul..
  4. cuci mate..paham jela..sy suke melihat keindahan yg Allah da ciptakan...mase kat matrik,,tiap2 ptg dok lib cuci mate kat dlam tu..xpon kat kafe..seronok aku cakap..tambah2 lak rumet aku pon mempunyai hobi yg same..hihihihi
  5. selebihnya,,da malas nak tulis,,asgmnt tgh menunggu ...weeee






                                            ni mase f4 dlu..muke baek je...skarang,,,mcm hape



                                           time f5.makan2 nagn budak kelas..nak perabih duit kelas la katekan..hihihi


                                            lab chemistry time...muke bannge je pakai labcoat last day tuu..


                                                  tuto kimia..last day gak..mase ni la nak begamba kan..


                                    jamuan kelas kat tgh2 dataran kmm..fuuuhh...rindu banget..


                                               ni plak mase ari keusahawanan with my group...weee



                           sambut befday kawan....aleen..weee..best kan jadik cekodok mlm tuu..














conclusionnya...walaupon aku da penat blaja..kalo x blaja,,aku x jmpe kwn2 yg aku ade      skang..love uoolllss...

No comments:

Post a Comment