April 9, 2011

DINNER DGN 'FAMILY FASI'...WEEEE

assalamualaikum...

rsenye da dekat sebulan lebih aku x update blog...tadi da rse cam  nak delete je sbab aku tersangatla pemalas utk apdet..(buat blog ni dgn harapan aku ade bakat sbg penulis)..waaahh..very prasan..papepun...cuti nti,msti aku ade mse nye utk apdet slaloo..WEEE

ni nak cite pasal dinner yg kelab fasi aku buat jumaat lepas..da name pon dinner,,msti buat time malam kan..hhhaa..
  • lps maghrib,,da terpacak kat court setting tempat.tgk2,,da ramai yg datang and da stat bako ayam...kte bako jee..
  • aku pon nolong le bako ayam skali...maakkk aiihhh,,panas btol dok situ..cam nak terbakar lutut aku nak nengok ayam tu masak..sambil2 bako tu,,mstila rase ckit2 ayam tu kan..SEDAPP...credit to HANG LIZU yg perap ayam tuue..
  • then,,stat 8.30,,tetamu2 vvip stat datang..aka supersenior fasi...ade yg penah nampak dan ade gak yg x penah..xpe2..kte leh kenal2 malam tu..
  • MC malam tu adela razi ngan maaz aka pong..good combination btol 2 org tuuee..
  • after sesi pengenalan ngan senior,,MAKAN TIME..
  • sejujurnye,ni first dinner bersama budak2 kelab yg sy rse sgt berbaloi coz sumenye sedap2 belaka...plus byk bende utk dimakan mlm tu..siap ade rojak skali..mmg best..rugi sape x datang..
  • pastu ade lucky draw..macam biase la..name aku xkan naik pny..da lame da aku observe,tiap kali ade lucky draw kat memane,,name aku xkan naik..kalo naik,,mmg ajaib and luck btol laaa kan.
  • ade sesi wasiat gak dri senior mlm tuue..then sesi penggambaran..
bdk2 fasi ni kalo xde simbah air ngan tepong mmg xsah..da jadik trademark kott..


papepun..nk bgtw..
I LOVE FASI...SARANGHAE..


P/S:mnx maap coz xde gamba utk ditonjolkan..x bwk kamera pon malam tu..gamba pun x amik kat nasaie lagi..(so sad kamera kat umah at that time).

2 comments:

  1. alaaaa.sayang takde gambar wo munie.

    takpe.simpan dalam memory otak.hoho



    nway.to credit untuk mak aku kot.wee.dia yg ajar ktrg. ;)

    ReplyDelete